niedziela, 13 sierpnia 2017

Obroża od SchnauzerShop - recenzja

Niedawno, będąc na Międzynarodowej Wystawie Psów Rasowych w Krakowie (18-19.06) zakupiłam kilka obroży (więcej tu). Dziś, po prawie dwóch miesiącach przyszedł czas na zrecenzowanie jednej z nich: na pierwszy ogień idą batmany od SchnauzerShop!

O firmie dowiedziałam się dopiero na wystawie. Nie śledziłam ich facebooka, ani strony internetowej, więc w tej kwestii za dużo się nie wypowiem :/
Obrożę albo smycz można zamówić w wybranym przez siebie wzorze, kolorze taśmy, szerokości i podszyciu.Ja chodząc między stoiskami po prostu zauważyłam obrożę w batmany. Jako że od dłuższego czasu marzyłam o tym wzorze, to zdecydowałam, że MUSZĘ. JĄ. MIEĆ.

Na stronie sklepu nie znalazłam opisu, więc niestety nie umieszczę go tutaj i nie porównam z faktycznym funkcjonowaniem obroży :/
Obwód obroży: 30- 40cm
Szerokość: 2,5cm bez podszycia


Obrożę testowaliśmy na wielu spacerach i treningach. W wodzie i na lądzie, w lesie i na łące. Została wytarzana w kupie (zaraz po praniu...), ale wszystko przetrwała. No, prawie. Dlaczego? Zapraszam do dalszej części wpisu :)

Wykonanie

Obroża została wykonana z czarnej taśmy parcianej o szerokości 2,5cm. Na to naszyty został wzór: cienka tasiemka w batmany, a całość podszyta jest żółtym polarem minky. Okucia nie są spawane, co dla mnie jest dużym minusem, ponieważ po dwóch miesiącach intensywnego użytkowania zauważyłam, że zahaczają o tasiemkę lekko nadrywając ją. Klamra jest plastikowa i sprawia wrażenie wytrzymałej.
Na początku loga batmana pokryte były brokatem, lecz ten postanowił odkleić się podczas prania. Dla mnie wielka wada to nie jest, lecz komuś innemu mogłoby zależeć na tym detalu ;)

Przed praniem
Po praniu

Przy kontakcie z wodą (pranie, wodowania) ciemny wzór, a może tasiemka zaczęły zabarwiać żółte tło i podszycie przez co obroża nie wygląda już tak efektownie jak kiedyś :/


Komfort i bezpieczeństwo
Sama obroża, mimo wad w wykonaniu sprawia wrażenie wytrzymałej. Nie widzę, by przy mocniejszych szarpnięciach klamra, jak i okucia ulegały zniszczeniu. Taśma, dzięki obecności podszycia nie ociera psa.


Regulacja
To. Jest. Straszne... Obroża jest gruba, ponieważ minky dodaje jej objętości i przez to regulator potwornie ciężko się po niej przesuwa. Jest to jedna z cech występujących przy każdej obroży podszytej tym polarem.

Podsumowując, obroża nie spełniła moich oczekiwań. Liczyłam na coś lepszego, jednak zawsze mogło być gorzej ;)

Wygląd  7/10
Jakość  4/10
Psia swoboda   10/10
Bezpieczeństwo  10/10
Cena  8/10
W sumie  42/60

Obrożę kupiłam za 35zł, ale wiedząc jak sprawdza się w terenie nie zrobiłabym tego po raz drugi. Według mnie cena w porównaniu do jakości jest wygórowana.

Znacie tę firmę? Może macie z niej jakieś akcesoria? Jak się sprawdzają?
Dajcie znać w komentarzach!
Pozdrawiamy, Z&M

1 komentarz:

  1. Z firmą spotykam się po raz pierwszy i nie wiem czy zdecydowałabym się na jej zakup ze względu na wykonanie.

    OdpowiedzUsuń